Uppdatering!

Jag känner mig ytterst värdelös på att uppdatera just nu :P
Men här är en grym uppdatering!

Jag jobbar och står i på Konsum som vanligt... :)
Dunder har sedan en vecka tillbaka gått oss förbi. Men dom dagarna var helt okej... även om det inte var den bästa dundern jag har upplevt. Men fin fina vänner fanns till och gjorde kvällarna awesome ändå! :D
Aldrig mer explorer har jag oxå bestämt mig för :P

I helgen blir det till att fira Serena! Ska bli najs! :D Dock kommer det bli lugnt för mig...tror jag.. :)


Å annars så flyger mina tankar mycket hit och dit. Inget känns riktigt toppen, även om jag inte tänker klaga för fem öre (kanske ja gjorde ändå? :P) Men... jag gruvar mig för att komma tillbaka till s-vall... känns super kul att träffa mina finaste... men... nollningen? mnä ja ser inte fram emot det...och förutspår konflikter?... och Mink....och plugga samtidigt....kanske jobba?... Känner stressen komma bara jag tänker på det :P Men orka bry sig? "Skit man väl i" som fröken Grims skulle ha sagt ;) De klarar jag väl? Ja för fan! Sen när har jag backan för nått jag tyckt ska bli jobbigt? Har aldrig hänt ^^




MEN! Vet ni vad?? Ikväll..lr typ snart... ska jag skita i alla mina bekymmer... jag ska se på The Tudors och äta natcho chips och sourcream dipp! :D Klå den ni! ;)



Vi syns!
//Erika :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss pårej! ta hand om dig i sommar och när vi kommer tillbaka tar vi en dag i sänder! resten skiter man väl i?

2011-07-16 @ 22:21:26
URL: http://fridagrims.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0