21:58

Medelpasset var rätt nice! :) Sen gick jag hem å åt tillbaka de jag tränade bort :) Bra gjort Erika! ;P

I förra inlägget skrev jag att det skulle hända nått roligt redan ikväll! Å snaaart är denna där här! Jag ska nämligen få besök! ;) Från vem? Klura på den ni! ;)


Annars ser jag på OC just nu... fast jag borde plugga och diska :P Jaw jaw.. man kan inte va awesome jämt! xP Men lovar att jag faktiskt ska plugga lite till ikväll iaf! :) Å man ska ju hålla de man lovar ^^

Btw så borde jag skaffa twitter... Jag går InfoPR liksom! Vi snackar sociala medier hela tin! Vore skam på torra land om jag inte använde twitter oxå :P Nån som kan berätta lite om det?? Hur funkar de liksom?? Är de som facebook? :P Fast sämre? Bättre?.. TELL ME! Finns de i huvudtaget nån som använder de? :P


Annars är ju jag slavisk medlem av Facebook iaf... jag minns så tydligt när jag var helt emot Facebook... haha! Den tiden är ju sedan länge bortblåst. Jag minns även när jag var rädd för att lämna ut vem jag var å ville vara så anonym som möjligt :P Men lite regler har jag ändå...
Jag lämnar in princip aldrig ut hela mitt namn (förutom på facebook)
Jag publicerar aldrig foton på folk som inte har facebook (typ min familj)
Jag skriver aldrig exakt vart jag bor
Jag skriver aldrig mitt telefonnr

Aa... typ de! Sånna här regler ändras ju efter tiden :) Men än så länge kör jag på dom! :)





I en värld av teknologi är det svårt att vara anonym,
vi är alla våra egna personliga varumärken,
tänk dig för...





Ha en toppen kväll!! :D
Det ska jag ha! ;)


Kommentarer
Postat av: Serena

haha, jag tror att du får besök av Blondie? :)

2011-03-02 @ 22:39:21
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0