Den rätte!

Jag såg på en film igår... den hette

"Definitely, maybe"


Handlade om en kille som berättar för sin dotter om hennes mamma...typ... ganska söt.. en sån där film man kan göra andra grejer samtidigt som man tittar på den, å ändå hänga med i handlingen.

Iaf.. så fastnade jag för en sak som en karaktär i filmen sa..
Hon sa att det inte finns någon "rätte"... utan det gäller bara att det är rätt tidpunkt för dig själv.
Är du som person redo att ha ett förhållande/skaffa barn/gifta dig/what ever.. så är det killen du faller för då/är med då: den rätte!

Stämmer det inte ganska bra så säg?.. Jag tyckte att det gör de.. Så tiden har väl alla svar antar jag :)

Kommentarer
Postat av: Bälla

Det måste nog vara en person man fungerar med vid rätt tidpunkt :)

2011-03-19 @ 21:00:44
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0