Flitiga Sönda!

Idag har de blivit mycket gjort kan ni tro!
Vaknade sju imorse.. men somnande iaf om en timme! De e ovanligt för att vara jag.. i vanliga fall brukar jag sova tills jag har tvättid.. men men idag hade jag tur! ;D

Städningen drog igång med en swosh! Å vips var min as skitiga lägenhet tok ren! :D
Tvätten blev tvättad...och solen lös! :D

Å nu är klockan tre! :D Fatta vad jag har hunnit med idag! :D Å jag tänkte fortsätta med de! Ska nämligen fixa nån mat! ;) ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN! ^^


MUMS MUMS


Men samtidigt skänker jag en tanke till alla dessa människor som är bakis idag... ^^



Igår hade några brudar och jag myskväll med film å massa onyttiga saker! ;D De va awesome! :D
Borde helt klart göras om!

Nu fortsätter jag min toppen dag! Hoppas ni har en sån ni med!
SES SYNS HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0