Fortfarande Tisda! ;)

Awesome kväll med awesome sällskap!! :D

De va ju inte bara kvinnornas dag idag..utan även semlans! Så jag tackar å bockar min kära mor för semmelbullarna som jag sedan gjorde till fullständiga semlor! :D Å alla tyckte dom va goda.. så de blev lyckat! :))

Nu ska jag läsa igenom allt med Communicare tills imorrn... fortfarande nervös..:P Men de lär säkert gå bra ^^ Hoppas ja ;P Om ändå hemtentan var skriven..:P





Å annars är jag mega avundsjuk på mina föräldrar och mina bröder med familj..som får vara uppe i Lofsdalen och ha det skönt!! JAG VILL OXÅ! >.<

Jaw jaw.. jag sitter i S-vall och pluggar ist.. ^^

Men vi...
SYNS SES HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0