Gårdagen!

Idag råkar de va sönda.. men gårdagen blev väldigt spontan...:P

Första stoppet blev hos Mich och titta på Mello! :D Precis dom jag ville skulle gå vidare gjorde det.. så de va toppen! :D Efter lite vin å såå... så drog vi till Oscars! Väldigt trevlig krog! Kan inte riktigt bestämma mig om Memento eller Oscars är bäst..:P.. men ålderskillnad var det där iaf! x)

Så jag tackar å bockar till Mich å Jessika för en trevlig kväll! :D






Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå


Såg mitt förflutna igår och tackar Mich ödmjukast för att vi gick därifrån... tror inte de skulle ha blivit så mkt "bättre" av att stanna...


Kommentarer
Postat av: recha

Älskar låten, komiskt att jag lyssnar på den just nu!!! ;D



Jaaa innan man klickar på den så är den ju vit :p

2011-03-06 @ 12:35:52
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0