Goden Morgen! :D

Visst är de kul när man väl har sovmorgon...åsså vaknar man sju lik förbannat??..
Fast för min del gjorde de inget ^^ Ja trodde faktiskt klockan va ett när ja vakna x) Men men...

CHECK THIS OUT!

Programmet jag går har topprankas!! :D De är awesome!


ÅÅH! Måste bara berätta om igår! Haha!
Jag stannade nästan upp en kille med bara blicken! Haha! Så jäkla kul! xD Snacka egoboost! ;D




I måndas va jag ju på basketmatch! Riktigt awesome! Min journalist vän Martin fixade ju biljetter så vi fick sitta i "journalist båset" lr va man ska kalla de..:P Bästa platserna alltså! :D
Jämtland förlorade mot Sundsvall... men ja kände mig mer som jämte än som klyktattare faktiskt xP Efter det fick jag hänga med på presskonferens!! :D Men de båda tränarna och 4 spelare! Riktigt kul!! :D
ÅÅh jämtlands tränare Mathias Eckhoff är grymt snygg! ;)

I tisdas hade vi en rolig presskonferens med skolan! ^^ Eller rättare sagt de va två skådisar som vi "journalister" skulle fråga ut saker. För att sedan skapa en artikel. :P
De va kul! Efter den fick vi göra lite övningar.. å jag gillar ju sånt där! Så jag hade gärna velat göra mer!
MER TEATERLEKTIONER PÅ MIUN! :D



Idag är det rushmöte på schemat!
SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0