Heliga Freda!

För mig är fredagar heliga! Det är egentligen den enda dagen på hela veckan som jag medvetet skiter i att plugga (om man inte har tenta på en lörda då xP). Så gör som jag! Ta en ledig freda! ;D

Ikväll händer min andra lilla hemlis! ;D
Jag vann nämligen: TVÅ biljetter till MELODIFESTIVALEN genrepet! ;D De va tok kul! :D Så Ikväll ska jag å Mich åka å titta! :D :D Jag hoppas fortfarande på Sara Varga faktiskt.

Tur i spel och otur i kärlek

Det är väl en ganska bra förklaring på mig xP Jag brukar kunna ha rätt tur i lotterier å sånt.. men när de kommer te kärlek... mnaa..



Neej! Nu är de Legend of the Seeker som gäller! :D (har råkat fastna) sen mello! :D :D Tihi! Ska bli så kul!! :D :D

Ha en toppen freda! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0