Kvällen flyger förbi



Wohoo! Här får ni en bild på min gamla stereo-sak men världens bästa radiokanal! :D

Hur som helst mår jag så mkt bättre nu.. le pain gick över! :D
Men nu har jag fastnat i sängen...de e ju så varmt och gosigt! ^^

Nej! Jag ska dra mig ut... å gå en sväng... clear my head... sorry om jag inte är på topp.. många tankar i mitt huvud som inte borde vara där...




MEN! Jag har ju faktiskt börjat ringa idag! :D
Å de gick bra... gjorde säkert bort mig en gång iaf.. å de e as nervöst.. å man stakar sig.. men jag tror att det hör till.. hur ska jag annars kunna utvecklas liksom?  Man måste ta lite risker..

Det bästa med Communicare är att vi är på skolan typ varje dag... å blir på så sätt typ lediga på kvällen/helgerna toppen toppen! ((Fast jag suger på att göra luncher xp))
Nej nu drar jag ut!
Vi syns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0