Lördag!

Min dag har varit toppen! Den började med att min äldsta bror med fru kom och hälsade på mig! :D
Vi for på stan och hade det toppen trevligt!

Jag åt sushi för första gången!! (om man inte räknar affärs-sushi vilket inte jag gör :P) Å de va grymt gott! :D Jag som inte gillar gravadlax.. men de här blev annorlunda.. å med soyan va de awesome!! :D
Måste lätt göras om!
Tyvärr blev inga bilder tagna.. :/ men nästa gång! :)

Sen for vi hem till mig å fikade innan dom drog iväg till Södraberget :)
Jag fick en present av mina kära föräldrar:



Tihi! Tok gulligt! :D Så här ska göras choklad! :D (märk väl coop-märket ^^)

Å nu har earth hour även varit... å jag släkte minsann mina lampor, hoppas ni gjorde det med! :)



NU drar jag iväg te Mich å ser film! :D
Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: Tiniusragne

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-04 @ 13:25:21
URL: http://tiniusragne.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0