Min freda/lörda

Fredakväll! På något sätt så kom jag sent fast jag hade 3 timmar på mig...:P Skumt!

Väl hos Mich började folket strömma in titt som tätt.. mycket trevligt! :D
Sen drog vi ner till Oscars...å de va så dött som de kunde bli.. så efter lite vandrade hit och dit så blev det hem gång.. så en ganska kort kväll ändå..^^

FÖRLÅT till alla er jag ringde! De borde finnas alko-lås på min mobil..:P Fast på ett sätt ångrar jag mig inte.. de va mkt som typ klarnade.. 2 raderade nummer med andra ord! :P (Y)

De dramatiska är väl att ett av dessa raderade nummer ringde upp alldeles nyss och bad om ursäkt!!!! Ungefär så här såg jag ut: :O
De va jävligt schysst...men that's it... (fast nu kan ja inte sluta tänka på de...faaaan.. >.<)


Shit va mkt ni fick veta nu... haha... skit samma! xP
Helt sjukt va de iaf... men men.. jag mår bra å de är väl de enda som räknas antar jag?



"Nu drar vi ett sträck över de här"



Idag är en underbar dag! Förutom att jag vaknade upp med allt smink, linserna i och alla kläder på i min säng... mindre trevligt..:P Hehe.. men solen skiner!! Å snart ska jag å några vänner ut på en promme!! :D

Sen ska jag å Mich göra hemmagjord pizza och se på melodifestivalen!! :D :D


HÄRLIGA LÖRDA!! :D :D


Hoppas ni får en awesome kväll ni med!! :D
Vi
SYNS SES HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0