Nytt nytt nytt!

Förra helgen var jag en shopping runda med mina kära föräldrar... å ni vet när man egentligen borde plugga/diska/städa eller annat tråkigt... så får man en jäkla lust att göra allt annat som att klä upp sig en smula! :D

Så här får ni två bilder på moi i mitt alternativa-ess! ^^





I like it, hope ya like it 2 ;) (märk även mitt schnyggish keltiska triangel halsband ^^)

Å jag som började lära mig photoshop idag.. borde ju ha kunnat fixa till dessa bilder någe jääävulskt.. men sorry.. je örsk int.. ^^

NU ska jag faktiskt diska... hör å häpna ^^

Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: recha

Snichigt :D

aa jag hittade på ett eget ord :)

2011-03-07 @ 23:56:52
Postat av: Mich

Jättesnyggt!!

2011-03-08 @ 19:13:07
URL: http://inorrlandsfamn.blogg.se/
Postat av: Tagemariam

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-09-22 @ 07:35:00
URL: http://tagemariam.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0