SENASTE NYTT!

PETTER (jaa ni läste rätt! Rapparen!) kommer till COMMUNICARE!! :D

Han är den siste föreläsaren på fredagen den 20 Maj som kommer att föreläsa om sitt varumärke!
De är riktigt awesome! :D


Sponsorgruppen/Superman har även dragit in 7000 kr! Riktigt jävla grymt bra!!
Närmare bestämt så var det Rebecca R:s kontakt. :D
Så jag hoppas att jag oxå får vara en av de som drar in nånting...:)

Men men.. vi jobbar ju som tur är..som grupp! :D Å de va riktigt roligt att vara den som fick kläcka nyheten för de andra! :D Annars har vi jobbat med brandbooken å ringt...vilket jag snart ska fortsätta med... brandbooken alltså :)

Å VET NI VAD??!
Jag har en köttfärspaj i ugnen!! :D :D
MUMS!
Hoppas den inte blev för salt dock :S.. men men.. ^^

Snart ska jag se SISTA avsnittet av OC... :( So saaad..:(

Well well.. SEE YA! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0