Sönda 6/3

Hopp...fortfarande Sönda... Kul...noot!

Jag har nu haft 2 veckor på mig att skriva en hemtenta... på dom två veckorna har jag lyckats skriva 2 A4 sidor.. :P Lyckat! xP Men de löser sig nog ^^

Nu längtar jag tills på onsda, då våra rush-möten börjar! Spännande och nervöst! :S Att ringa till olika företag och försöka sälja in Communicare...men de kommer bli otroligt kul...hoppas jag ^^


I have a dream!
Nån gång i framtiden... så ska jag dyka med vithajar!! Just nu är jag grymt sugen!! Måste ta dykarcertifikat först kanske.. men aaa... Kolla in den här sidan: Vithajssafari så kanske du oxå blir sugen och vill följa med mig?? :))

Once in a lifetime!!!


Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: sandra lind

åh vad spännande med vithajssafari! dock är jag rädd för hajar, så jag tror att jag står över.. det räcker med alla tv-program.. fast visst, de är fina djur:P



re: den sidan är faktiskt väldigt bra! finns typ allt.. nästan!:)



2011-03-06 @ 23:49:48
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0