Söndag 13/3

Vart tog helgen vägen???

Hade en toppen kväll hos Mich! Önskar jag tog med kameran..men men... pizzan vart as god!! Å melodifestivalen var ju as spännande... och när tillslut Eric schnyggingen Saade vann skrek vi rakt ut! xD AS KUL!! xD

Den här dagen går mig förbi...hatar att vakna å TRO att klockan är nio...men sen visa de sig att den nog var kvart i elva..:P.. Ninjahopp ur sängen för att börja sortera tvätt... bara för att märka att det var två jag hade tvättid...SKIT! xP



Idag ska jag städa å sånt tråk...:P Läsa in mig på Communicare lite mer...fixa ett säljmanus.. hmm... men det har varit en tok bra LEDIG helg! :D






Fan kan inte sluta tänka på dig nu juu... är de meningen att jag ska höra av mig till dig nu lr?? Aahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0