SORRY!

Jag ber tusen gånger om ursäkt för dålig uppdatering och kassa inlägg! Men så här ser mitt schema ut (inprincip varje dag)

9-12 - Ringer olika företag
12-13 - Lunch
13-16 Ringer!
16-18 Varvar ner..äter nått!
ca 18-19 Träning
19-23? DÖD! Typ!


Fullt upp med andra ord! Men jag klagar absolut inte! Idag har jag t.ex. fått prata med några riktigt härliga människor! Så jag har kul, men samtidigt är de otroligt påfrestande. Så mycket annat blir lidande...mina kära matvanor t.ex....:P


Men... sånt är livet! Å nu tänker jag sova!

Kika in på denna blogg oxå vett ja: Affärsnytt
Eller Communicares hemsida: Communicare


GOD NATT! Imorrn är en ny dag.. å jag ska ringa minst 20 samtal... see ya! ^^

p.s älskar att jag får fler kommentarer! Keep up the good work.. så ska ja försöka med de jag med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0