Tisdag - Säljföreläsning

Idag har jag varit på säljföreläsning! :D

Det var riktigt kul faktiskt och vi fick många tips på hur ett säljsamtal kan gå till. Vi ska t.ex. undvika negativa ord så som: dyrt å sånt :P Nu kommer väl de jobbiga att läsa in sig på alltihopa! :S Men men...

Har även avnjutit as god mat! :D
Å tillåt mig rekommendera: Hjortron/äppel yoghurt med müsli!! Helvete vad gott de va!!! :D (Å jag gillar inte ens hjortron liksom..^^)


Nu kommer jag ha en myskväll! Det innebär in princip att jag inte går utanför lägenheten xP Men här ska pluggas och skriva ner anteckningar och börja på hemtentan :P

Roligare saker än så händer inte! ^^ eller...mjaw...hehe.. lite kanske x>


Vi
SYNS SES HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0