Torsda! :))

Dagen består av hemtenta och möte! Förhoppningsvis ett medelpass oxå.. men vi har både en riskanalys och en brandbook att börja på... inte alldeles enkelt :P

Jaw jaw... annars händer de inte mycket kul... eller JO! Imorrn blir de kul! Party party! :D


Nu tänkte jag piffa till det här inlägget med min topplista på Spotify! Detta är visst de låtar jag har lyssnat mest på under senaste veckan.. stämmer inte till hundra procent skulle jag vilja påstå... men men...
Jag har en ganska blandad musiksmak..som ni kanske märker! ;)

  1. Sufjan Stevens – For The Windows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti
  2. Nightwish – Amaranth
  3. Týr – Turið Torkilsdóttir
  4. Korpiklaani – Juodaan Viinaa
  5. Le Kid – Oh My God
  6. Magnus Uggla – Gör Det
  7. Don Omar – Danza Kuduro
  8. Jeff Buckley – Hallelujah
  9. Magnus Uggla – Passionsfrukt
  10. Östen Med Resten – Vägen Hem
  11. Magnus Uggla – Johnny The Rocker
  12. Scorpions – Raised On Rock
  13. Hooters – 500 Miles
  14. Týr – Into the Storm
  15. The Proclaimers – I'm Gonna Be (500 Miles)
  16. Týr – Hold the Heathen Hammer high
  17. Finntroll – Midnattens Widunder
  18. Magnus Uggla – Jag Vill - Single Version
  19. Epica – Pirates Of The Caribbean - Live in Miskolc
  20. Mimikry – Min Sång

Vi
SYNS SES HÖRS


Kommentarer
Postat av: recha

Blev det bättre nu då??

fixade lite :)

2011-03-10 @ 12:15:37
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0