Torsda..igen?

Taha! Vilken dag! :D

Idag tog jag mig i kragen och fixade iaf en grej..som jag dragit ut på nå jävulskt..
Sen fortsatte dagen bara bra! Speciellt när jag kl: 09:00 gick förbi järnvägen och det började plinga för tåg precis EFTER att jag hade gått över! MOHAHA! Kändes grymt braaa!! Då behöver man ju nämligen inte så å vänta ^^

Idag har jag ringt...nå jävulskt.. känt mig grymt stressad... men de känns ändå bra! :)) Älskar kundkontakt<3

Imorrn och på lördag ska jag oxå sitta å jobba... brandbook och fortsätta ringa! :)



Sen drog jag ner på stan! Å vad händer då må ni tro?
En tant står typ å vankar av å an... jag gav henne en blick och hon tog kontakt med mig och frågade om jag hade pengar till bussen, för hennes vänner hade tydligen åkt ifrån henne...

No offense... men jag visste inte om jag skulle tro henne??... Hon var rätt välklädd..så jag tvivlar på att hon hade ont om pengar.. men ljuger man om sånt?? Jag gav henne 2 kr.. som jag hade löst.. hehe Generöst va? ^^ Men ja hade faktiskt inge mer.. :P weird.. att man står mitt i S-vall å tigger pengar.. 60 spänn?? te buss... vad jag vet så kostar ingen buss 60 spänn?..vart skulle hon åka egentligen?? :P

SKIT SAMMA... hon klarade sig nog bra :)
Dagens lilla drama va de iaf ^^


Nu är jag hemma! Å äter kladdkaka! :D :D Ska ut å gå en promme snart tänkte jag... annars händer de inte så mkt! :))

Vi
SYNS SES HÖRS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0