Frisk och Kry

Har varit på ett najs träningspass och kan glatt meddela att jag är TOTAL FRISK!!!
Så jäkla skönt!! Så dålig som jag var för typ en månad sen... så dålig har jag nog aldrig varit.. eller jo.. innan jag tog bort mina halsmandlar (woho där fick ni ny Erika-fakta om ni inte redan visste de)...
Å tro mig...man känner sig aldrig så ensam som när man ligger där i sängen och inte kan göra ett skit...eller hur jobbigt de va att gå ner till apoteket för att köpa nått.. eller värsta: gå till sjukan! :S Ett av de värsta jag har gjort :S


MEN! Som tur var.. så är de över nu! :D Å vårkänslorna som vi har haft här i typ en vecka är nu bortblåsta... jäkla snööö!! >.< Men bra för pimpelfisket! ;) Jag kommer hem till påsk btw! ^^


Men imorrn blir de party party!! Är grymt TAGGAD! :D Kommer bli awesome!
Hoppas ni har det bra mina kära vänner/bekanta/främlingar vart ni än befinner er!
(Oj va klyschig jag känner mig nu x>)


SEE YAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0