01:02

Vilken kväll!
Dagen var tänkt att ägnas till plugg eller annat viktigt, men icke!
Det blev diskning och bakning istället.. men imorgon/idag så!
Annars har jag spenderat tid med kära Fridis mästerkocken nr 1! :D En dag ska jag bli som hon! Ha växande kryddor och kunna laga riktigt bra mat! :) Idag åt vi GRYMT god mat å hade trevligt! :D



Men jag har tänkt kära vänner... mmh.. håll i hatten! ;)
Haha nä men.. jag skrev ju om stress och sånt i förra inlägget. Grejen är den att jag känt den komma oftare, jag har slutat gått ut å festat på lördagar/fredagar (kanske är bra?) men mnäää... de är nått som är lite fel liksom, jag tränar inte heller..
Allt började efter sommaren... och det finns en sak som ändrades (eller fler kanske? :o) efter sommaren... jag började engagera mig ännu mera, vilket i för i sig är bra! Men kanske lite för bra?
Är jag kass om jag inte klarar av något? :S
Har jag berättat att jag HATAR att misslyckas? Det finns inget värre :S Kanske måste misslyckas för att vinna? Många frågor som söker svar :)


Går ju inte att göra något åt ikväll iaf! Man får ta problemen när de kommer helt enkelt, som min käre far brukar säga. Han fick förresten en handbok på posten idag, som jag skickat efter.
Vill du oxå ha en? En handbok i e-post marknadsföring? Gå in här: Apsis

Ha det bäst nu! :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0