Black backslick

Har ni någon i er närhet eller bortahet (säger man så??) som ni verkligen hatar att älska?
Skulle ni se den här personen på gatan så skulle ert hjärta hoppa till av både förtjusning och obehag?
En person som gjort er illa men samtidigt har gjort er det bästa?

Jag tror jag har en sån person i mitt liv.
En person som jag så gärna vill träffa, som jag så gärna vill smsa och som jag önskar att jag kunde träffa.
Men samtidigt är den här personen någon jag verkligen inte tyckt om, då den har satt mig i så många konstiga och obehagliga situationer. Inget man absolut inte kan leva med :P

Är det då inte väldigt konstigt att jag ändå så gärna vill träffa på denna person?
Jo de är det väl? Eller?
Kan inte låta bli att tänka: OM! Med lite skräck blandad förtjusning.


Men jag får väl ta mitt förnuft till fånga?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Bälla

Jag har en sådan jag också. Person alltså. Det kanske alla har?



En typisk förvirrande sak i livet det här.

2011-11-14 @ 21:07:29
URL: http://bellaht.blogg.se/
Postat av: sandra h lind

kraaaaam! <3

2011-11-16 @ 14:20:26
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0