Hoppsan Hejsan!

Haha!
Nu har det hänt IGEN!! xD
Folk har börjat fråga mig om jag är hög när jag pratar i telefon.
Är det positivt eller negativt? 

Det roliga ju nämligen att det har hänt förut!! Haha! Det är så grymt sjukt! xD
Men ni har väl själv varit med om sockerkickar? eller övertrötthet? eller att man bara allmänt är SKIT GLAD?
När folk ringer då och vill prata i telefon.. kan det hända att jag börjar tok garva.. och kan verkligen inte sluta. (IRL så sitter jag och typ småskrattar i detta nu x>)



MEN jag lovar! Tio fingrar på bibeln(tänkte skriva bilen först ^^), 10 fingrar och 10 tår i det heligaste av heligaste att jag ALDRIG provat droger.




Jag är bara allmänt tok glad ibland! :D
Haha!



Annars har jag denna söndag: diskat, bakat kladdkaka, bakat paj, gjort middag, städat, tvättat, målat lite på ett frågetecken (smaka på den ni!) och allmänt smått och gott! :D Känner mig grymt nöjd.. dock har jag än knappt börjat på en uppgift som jag skulle ha gjort tills imorgon.. känner mig rätt dum :P
Men ååh.. de klarar jag :D
LÄTT!

Ha det bäst så länge!
//Positiva_tjejen_91
(älskar dessa hotmail liknelser! I JUST LOVE THEM! :D :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0