Lördag!

Jag vet inte hur många gånger jag har trott att det är söndag idag.
Å lika glad blir jag varje gång när jag kommer på att det är lörda! :D

Tusen tack för gulliga kommentarer! :D


Feeling pretty ;D

Fast idag ser jag ut som TRASH (med stora bokstäver). Men det gör ingenting :D
Jag har cola och pringels! :D

Jag gick faktiskt till en butik(host host) och köpte cola och chips imorse.
Jag såg väl ganska staylad ut, så jag kommenterade mina varor till kassörskan genom att säga:
"Aa..de kanske syns hur jag mår idag?" x) Hon log och stämde in i min falska klagosång.
Verkligheten var helt annan. Sanningen var att jag mår/mådde hur bra som helst!
Men en sak jag är gaaaaanska bra på...är att driva med mig själv.. så med tanke på hur de måste sett ut så var jag tvungen att tillägga det.
KANSKE fick det kassörskan att må lite bättre över sin egen dag? ^^

Vad vet jag? haha!
Men seriöst! Jag vet inte hur många gånger jag typ har tryckt ner mig själv för att andra ska må bra! Jag har gått fram till en tjej jag verkligen inte tyckte om och sa att jag hade varit avundsjuk på henne. Jag tänkte att KANSKE vi kunde bli vänner genom det? Det blev dock inte så... hehe... (shit the same xP)

En annan gång försökte jag SNÄLLT dumpa en kille. Dumpa kanske är fel ord? Dissa?
Han "hotade" mig genom att säga att skulle ta bort mig från facebook x>
Snäll som jag är så överdrev jag lite på min reaktion. Typ ifrågasatte varför han skulle göra det etc..

Sjukligt beteende att alltid vilja vara trevlig??
Äckligt trevlig? Jag tror att jag måste ta och tuffa till mig lite ;> Men hittills har ingen klagat (A)




Nej nu ska jag troligen inte diska och städa eller analysera någon artikel,
Nej jag kommer troligen fortsätta vara ute på facebook/chatta och lyssna på musik.
Det är lördag... give me a break x) Haha!

Ha deee! //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0