Stress

Jag förstår verkligen folk som går in i väggar.
Det är så otroligt lätt att göra det i dagens samhälle!
Stressen och pressen finns överallt, du ska prestera bra, du ska engagera dig, du ska ha ett bra jobb, du ska trivas med ditt jobb, helst ett välbetalt jobb, du ska ha en familj, du ska ha barn, du ska va gift, du ska du ska du ska du ska du ska!...

Jädrans förväntningar som liksom ligger och små petar på en hela tiden.
Å helst ska allt detta göras på en viss tid, helst snabbare om det går.
Inte konstigt att folk går in i väggar då heller! :P



För en student är det ju självklart studierna som kan sätta en väldig stress och press. Men tänk att vara typ... en ensamstående mamma som pluggar och extra jobbar? det måste vara grymt stressigt?
Jag har dock ingen erfarenhet av det.. men de vore kul att få höra hur dom egentligen for ihop vardagen.
Vardagshjältar skulle man kunna kalla dom för! :)




Oj...vilket otroligt seriöst inlägg! Så kan vi inte ha det:
KESO ÄR KÖTTFÄRS GJORT AV MUMINTROLL!!!!!!!!!!!!!
(Bara så ni vet ;D)
Ha deee
//Erika

Kommentarer
Postat av: Bälla

Lägg till jantelagen på det så mår man lite sämre :)

2011-11-25 @ 20:52:42
URL: http://bellaht.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan sötnos! jag har en tävling i min blogg som heter Dagens julblogg & där kan du vinna valfritt smycke kika in och anmäl dig !: ) http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-jul-blogg.html#comment

KRAAAM ! & det är jättekul om du är med.

2011-12-14 @ 20:08:21
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0