Torsdag...

Klockan är en bit över tolv och min planering rispar sig i mina vener!
ALLTID börjar jag med grejer som jag måste göra.. liiiiiiiiiiite för sent.. så jag inte ska "hinna" typ..

Personligen så tror jag det nu handlar om lite ångest.. det finns EN grej jag verkligen inte vill hålla på med längre. Men eftersom jag hatar att misslyckas och ser all potential i grejen så vill jag fortsätta?
Dör lite inombords när jag tänker på det. Ångestladdat! :S

DÄRFÖR börjar jag alltid med allt som har med denna grej att göra liiiiiiiiite för sent.


Vad är denna grej undrar ni? De kan ni fundera på säger jag :P

BTW! SA FEL I FÖRRA INLÄGGET! 1 kg nötfärs för 49:90 på Coop ;)



Nu ska jag ta tag (lite) i min lilla söta ångestladdade sak..
Tyck lite synd om mig, snälla? Det är ju det jag tigger om hela tiden ;D haha
Ha de bäst hörre ni
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0