Uppdatering

Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande!
Har liksom inte haft tid?
Ingen ursäkt eller hur?

Jag kan berätta att jag är mer stressad än vanligt! Känns som att jag har tusen grejer att göra. Men det kanske är så också? (Bra att börja ett inlägg med att vara lite schitzo)

Jag har iaf varit på TVÅ praktik intervjuer! Känns bra! Även om det verkligen inte känns tillräckligt, det har känts okej vid båda tillfällena, men... räcker det? Ångesten av att inte räcka till! Men de kommer ju lösa sig tillslut.. synd att det är en sån lång process bara: Ringa - Maila - Intervju - Ja eller nej.
Det kanske inte är så långt? Bara jag som är lat?
Ja! Så är det nog, jag har blivit så otroligt lat så det finns inte! Tränar ingenting...orkar ingenting... sitter vid datorn... ååh Ångesten av att inte träna xP haha..

Så kan det vara lösningen på problemet?
Man orkar mer om man tränar, aight?
Så om jag börjar träna igen, löser sig mitt tidsproblem då? Får jag bra betyg? Hittar jag motivationen igen?

Var hittar man motivationen att börja träna? :s


You never know :)
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0