What a lovely day..

..eller inte?

Behöver jag berätta att jag aldrig, ALDRIG varit så omotiverad till att plugga?
Metod B är det mest ointressanta jag nånsin läst...
Okej.. jag överdrev, men på det sättet mina lärare har föreläst... jag dör lite inombords.
But I can do it!! I know I can!

:)


Har jag sagt att jag gillar Coop btw? ;) 49:90 för 2 kg köttfärs. REN KÄRLEK PÅ DOM! ;)

Några jag annars älskar är Gamma Ray, lyssna och njut:



Klockan är annars typ halv fyra på dagen och jag har inte gjort ett skit.
Sett på Sjunde himlen (vem älskar inte denna otroligt seriösa serie ;') ), sett på Vampire Daires och käkat.

Mer om mitt liv: Affärsnytt Norr

Ha det bäst så länge!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0