Imorgon händer något spännande!

Denna rubrik är ett internskämt, mellan brorsan och mig. Men jag tänkte att ni kunde få bli involverade genom att läsa den ändå ^^

Just nu är det ca 1 ½ timme kvar tills jag är officiellt 20 år! (fast ja tror ja e född typ två eller fyra på natten/morgonen) De e rätt coolt ^^

Jag vet inte om jag är den enda.. men jag älskar att fylla år! Jag tycker verkligen att det är skit kul! Jag går alltid och lägger mig före tolv på natten och just nu har jag faktiskt satt upp ballonger i taket! :D

Den 20 sep råkar vara min äldsta brorsas födelsedag (som är 11 år äldre). Så mycken grattis till honom! :D


Shit va ja hoppar mellan meningarna men sånt e livet ^^



Nej nu äre dags att logga ut! Imorgon händer ju något spännande ;D
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0