Uppdatering!

Shiiit va längesen jag skrev!
De har hänt skit mkt, å jag har inte tid att skriva...men mjaw ja tar mig tid nu helt enkelt :)
Liten uppdatering:

  • Nollningen är i fullgång! (bokstavligen?)
  • Skit jobbiga böcker till kursen (2 på eng..inga prob..men tar sån tid!!!!)
  • MINK är igång, men tär på min energi
  • Är inne på FB varje dag (bra, dåligt?)
  • Har festat på VIP sätt ;D
  • Funderar på att dra till NY
  • Lyssnar mer och mer på Techno (spooky)
  • Tycker att min mamma är grym som får mig att INTE gå in i väggen :) <3
Annars är jag trött och går på ett 00:00-09:00 godnatt-schema ^^
Hur kommer det sig att man alltid är trött när man vaknar lik förbannat? SKUMT!


Nej nu äre god natt... om en timme ;)

SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0