28/1

Yeaah.. lite små kass på att uppdatera.. å ändå är jag dödsförälskad i för sociala medier..
På twitter är jag desto bättre! Följ: @ErikaOlofsson :)

Har nu gjort 2 veckor på PoP Kommunikation!
Det känns bra.. har inte riktigt fått utmanat mig själv ännu tycker jag.. mycket omvärldsbevakning.. excel och word..  men det kommer väl hoppas jag :)

Mina dagar ser typ exakt ut så här:
06:45 Vakna
08:10 Går till PoP (egentligen ska jag gå 08, men det blir alltid tio över..hur jag än gör)
08:30 Börja!
10:00 Fika
12:00 Lunch
15:00 Fika
17:00 Gå hem (alternativt träna)
LEDIG (=sociala medier)

^^

Ointressant uppdatering?
Kanske bör krydda till den?
Mnä..

Men nästa helg! Då jäklar! Blire fart! :D

See yaa
//Erika

Kommentarer
Postat av: serena

Ja till helgen, då jäklarns ;)

2012-01-31 @ 10:40:28
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0