Natten med dom bästa!

Fredagen var helt jävla AWESOME!!! :D :D

Allt började med att jag...efter mkt om och men... fick tillbaka min pengar!
Sen... efter ett tag åt vi Emelies super goda mat!
Vi spelade även "Jag har aldrig" vilket borde utnämnas till årets festspel! :P

Mitt emellan alla dessa aktiviteter drack vi.. :P

Sen for vi på hörnet..vilket oxå va tok nice!

Men sen...Jag vet inte hur jag tog mig hem..men på nått sätt gjorde jag väl det..

SUPER TACK för en as grym kväll/natt!! Älskar er mina tjejer! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

oooh det va väldans trevligt!! måste göras om i stan eller sundsvall.. me love you to!<3

2010-08-29 @ 23:07:02
Postat av: jojjo

Det ska göras om :) <3

2010-08-29 @ 23:41:30
Postat av: Erika

Jaw! De måste det! <3<3

2010-08-31 @ 10:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0