00:45 22/11 Måndag

I början på den här veckan skrev jag att jag skulle leva fattigt, det har jag faktiskt gjort!
Det enda jag har spenderat pengar på är: Bio och kex/vindruvor/vin till vinkvällen. Men ingen mat eller nått annat...

Funkar det då? Jooo! De funkar ypperligt! Om man har mat i frysen.. vilket jag faktiskt hade, men jag har inte druckit mjölk på en vecka...vilket känns...obehagligt (tänkte jag skriva och skrev det). ^^

Men min budget för den här månaden går iaf ihop! (Vilket den har gjort alla andra månader oxå ifs) ;)



MEN! Imorrn/på Tisda blir det ändring! Jag ska köpa frukt och grönsaker! :D
Just nu finns det bara: vin, smör, ost, ägg, rom (skaldjurs), lite sprit... ketchup...och yogurt i mitt kylskåp! Hehe ett äkta student kylskåp alltså! ;)

Nej...jag har inte lidit direkt den här veckan...men visst har jag känt på hungern lite grann! ;)
Nu ska jag gå å titta lite i ellos-katalogen innan jag går å lägger mig!
Annars har jag sett på Beck och druckit världens godaste te! ;)

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0