2/11

Idag är det klä-upp dig dagen!.. :) Not really... men jag tog mig lite tid å he in mina linser iaf! :)


Tihi! x)

Så snart bär de av te the school för att lämna in en uppgift...å...sen kanske man ska te stan för att hitta sig ett par kattöron?...och ett fodral...ni vet...för att he pengar i...kortfodral?..metallfodral? Va kallas de?? xS
Jaw jaw får väl se om man lyckas! :)

Å snart är de torsda!! :D Redovisning...å sen bär de hemåt! Längtarrrr! :D På lörda ska ja ha dom svar jag söker! :)

BTW! Så var filmen Wanted asbra!! :D Se den!! :)


BTW2! Ikväll ska jag prova på afrodans! :S Jag tkr inte om bongo-musik...men jag lovade en vän (på fyllan dock^^) att ja skulle hänga på! x) Så nu håller jag mitt ord å gör det oxå! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag har ingen aning. :D

2010-11-02 @ 12:58:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: recha

Vadå klä på sig? Jag sitter i morgonrock forfarande, slipper man klä av sig när man går och lägger sig snart igen :D



haha ja jag har en rätt så meningslös dag idag :p Det är typ storm ute så tänker inte gå utanför dörren!

2010-11-02 @ 15:04:02
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0