Back in S-vall!

Oj oj oj... vilken helg! Riktigt kul har ja haft så tack för den! :D

Lördag
Riktigt awesome! Jag var utklädd till katt som sagt och efter mkt omsminkningar (försök själv att få morrhår att vara symmetriska! xP) for man iväg till gänget! :D Så vi förfestade å hade oss hos Simon! :D De va nice! Sen efter ett tag for vi till Folkan! Å efter en mkt intressant och rolig kväll var jag hemma igen! x)

Något jag inte riktigt tål.. är "synd att de blev som de blev"-minen! Stop that! >.< Life is life ok? :P


Söndag
INTE BAKIS!!! Så jävla skönt!! Ja vet faktiskt inte varför ja inte vart så himla full... kan ha varit för att ja helt enkelt inte tkte de va nå gott... :P... Kanske ska sluta grogga? ^^...  Sen kom de SNÖ! :D De va kul! Å ja körde bil på kvällen! :D (Mådde skit bra.. så ja kan omöjligt ha haft nå promille i mig då! :P


Måndag

For hem till S-vall igen! :) Med blandade känslor! :) Buss först... satt på pressbyrån i ö-sund i typ 2 timmar.. sen va de tåg.. men allt gick rätt snabbt ändå! :) Men såklart skulle nånting gå åt skogen.. så ja gick åt fel håll xD när ja skulle hem! Men men... motion har ingen dött av! ^^

Summering
Jag har haft en riktigt härlig helg i ström! :) Dock önskar jag att ja hade fått mer tid till mina vänner... och träffat mer folk... men samtidigt får ja skylla mig lite själv.. :P.. Hur som haver så fick ja ut allt av helgen som jag ville! Så ja ska inte klaga! :) Lite kanske ja ångrar oxå.. men äsh.. va gör de om hundra år! :P


Bilden är tagen från Rechas blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0