Efter tio! ^^

Shit! Jag har hunnit med en del idag!:

  • Sett på hela Wanted filmen
  • Skrivit stödord till redovisningen på torsda
  • Lämnat in den individuella uppgiften
  • Gått på stan för att köpa ett kortfodral! (Hittade ett t.o.m! Men inga kattöron :/)
  • Gått på Afrodans (De va annorlunda...;P)
  • Handlat! (på konsum såklart! ;) )
  • Sett på DH! :D
En hel del med andra ord! :D Känns riktigt bra! På Coop handlade jag billig fläskfilé! 49:90 kr/kg!! (för medlemmar) Ni är dum om ni inte går å köper! ;) Något jag passade på å köpa när jag ändå var där...var resgodis + dricka till torsda! Frågan är om jag kan låta bli påsen tills på torsda? :S...

Annars roar jag mig med att skaka en cola-flaska så att all kolsyra försvinner! De e då den är som goast! ;)

Kommentarer
Postat av: jojjo

du kan ju inte förstöra colan sådär :o x)

2010-11-03 @ 11:26:31
Postat av: Erika

Klart jag kan! xD De e så man gör den god! ;D

2010-11-03 @ 11:53:37
Postat av: Beccis

Ica maxi = fläskfile 39 kr /kg ;) höhö

2010-11-06 @ 09:40:29
Postat av: Erika

BLÄ på deck Beccis! xP Den är säkert tok dålig på Ica! ;P

2010-11-06 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0