Freda-Lörda-Sönda

FREDA




Vi va fler oxå! Å kul va de! xD..
Efter en underbar förfest drog vi på memento! :)
I taxin kom jag med en fin kommentar: "

"får man inte dra av på priset om det är rött ljus?"

xD Älskar att jag kommer på sånna där roliga helt random kommentarer ibland xD Men seriöst... de borde finnas nått sånt i taxibilar... menar...de e ju inte ens fel om de blir rött ljus så... haha! xD Tur att jag kan driva med mig själv iaf! x) ((DOCK fick jag inge svar av taxi-gubben!xP))

Memento va kung! Väldigt spännande ;)


LÖRDA

BAKIS DAG!
Men ja mådde rätt bra faktiskt... Annie å Emelie kom dock å ringde på klockan tolv... :P.. BLÄ... haha! Nää.. men de va nog lika bra.. men just då va ja inte så pigg...
Dagen spenderades vid datan.. å tv:n... rörde mig inte en meter...:P
Men på kvällen drog jag till Mich å såg på film iaf! :)


SÖNDA

Idag.. är det första advent!! :D :D MYS! Jag ska plocka fram en ljusstake..(min enda jul dekoration...men 49 kr på konsum! :D :D) Lite senare drar jag å Mich ner på stan för att kolla in julmarknaden :D
Å jag har köpt zeunerts julmust! :D MUMS! :D

HA EN UNDERBAR ADVENT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0