Fredag

Svaret på Rechas fråga och många flers (hoppas jag) är att idag ska jag till kära Emmzen! :D
Efter en dag med pluggning, diskning... och allmänt slöande så är det alltid
najs att gå iväg å träffa en gammal vän! :D





Annars har jag tänkt tillbaka hela dagen... på allt...vi hade... allt började med att jag drömde om dig sen fortsatte allting... hela dagen... tro mig.. det var inte speciellt smärtsamt, egentligen. Alla minnen är så roliga och otroligt underbara... de jobbiga är att.. veta att det inte kommer bli så mer... att veta att det inte finns något vi.

Life goes on? eller?... Mnaw.. det är väl så!



Nu ska jag fortsätta slipa på min budget! Imorrn tänkte jag fara på Ikea och spendera lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0