IIH! :D

Massa bra nyheter:

  • RECHA KOMMER IMORRN! :D :D
  • Jag har mat i min kyl!!
  • Min kryddhylla har dubblerats!
  • Sabaton+Raubtier kommer till Ö-sund!
Fler har jag nog inte...;)

Men fatta va underbart!! :D Recha kommer sova över här imorrn så de blir myskväll såklart! :D
Å nu när jag har mat igen så är allt underbart! Nu får jag dricka min mjölk!! :D

Men något annat som e underbart är ju att den 9 december kommer Sabaton och Raubtier till Ö-sund!! :D
Hur coolt/bra är inte de då??! :D :D Frågan är om man ska åka lr inte....:S jag har lite beslutsångest....


Nej! Nu blir det sömn! (Glöm inte att köpa mina skor å skicka till mig!! Strl 39! ^^)
God Natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0