Ikea!

FÖRLÅT!! Gud va dålig jag är på att uppdatera...för tillfället! x)

Idag var jag på Ikea med Elin iaf! De var riktigt kul! Speciellt när man t.o.m. träffar strömsundsbor! Haha! Världen är liten ibland! :)



Inköpet blev iaf en super fin (billig) lampa! Å ljuset som står på min kära tjockis tv! :D
Va lite kanske ni tkr? Men jag är inte så mkt för shopping faktiskt! ;P

MEN! För att kunna sätta ihop en sådan lampa behöver man en skruvmejsel... å jag hade ingen.. så efter mkt om och men...så vågade jag knacka på hos grannen bredvid, han öppnade efter en stund i morgonrock, tydligen hade han sovit hela dagen!! (Klockan var typ sex!) Men som jag misstänkte har alla killar en skruvmejsel så jag fick ihop min lampa. Samtidigt som jag fick förståelse varför jag jämt hör ljud på natten! Min granne har helt enkelt vänt på dygnet! xP

Jaw jaw... så kan det gå... på kvällen kom Elin över igen! Så vi såg på film! 12 days of terror, en bra haj-film! :) Kan faktiskt rekommendera den... dom har inte direkt gjort hajen tok konstgjord...ser rätt bra ut med andra ord.. :) Även om Jaws har sin tjusning den med ;)

Efter mkt terapi talk.. å godis ätande kom vi fram till massa saker... känns bra...eller...aa.. lite som att jag har rivit upp ett sår.. :P.. men de löser sig..

En mycket bra dag alltså! :)

Kommentarer
Postat av: Bälla

Ljus på tv - brandfara!

2010-11-14 @ 12:38:59
URL: http://industikloss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0