Life goes on... :)

Joo... den här dagen har varit helt okej!
Jag ramlade inte ur sängen imorse, jag har inte mått dåligt (eftersom allt klarades upp igår) och...jag har pluggat!

Känns rätt bra! :)
Nu blir det mer plugg, äta nått...å träning.. senare ikv blir det BIO! :D Harry Potter 6 del 1! :) Tihi! Den är säkert bra! ;)







((Fast erkänn...det är rätt tråkigt att läsa att allt går bra va?! xp))


MEN BTW!! Jag kanske kommer hem! Snart!...Eller...aa.. om en månad eller så! :) De var inte riktigt meningen.. men på månda får man veta resultatet på förra tentan, om det gick bra... å jag inte behöver göra nån omtenta...så kommer jag hem! :) I EN VECKA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0