LÖRDA!!

Ikväll blir det paaaartyyyy!!! :D Kommer bli hur awesome som helst tror jag! :D :D

Igår färgade Recha å Sandra mitt hår! :D De vart hur fint som helst! Kan väl lägga upp en bild.. nån gång när ja e hemma igen! :) Vi hade iaf tok mysigt igår.. nära-döden-upplevelse hade vi oxå... F'LÅT!! Men ja skyller på att de va ett bra tag sen jag körde! ;)

Resan hem igen gick btw bra! Förutom att bussen var sen i en halvtimme >.<... men men... väl på bussen lyssnade jag på en tjej 'som visst skulle till Paris "igen" och som klagade över hennes väninna som jämt hälsade på henne på jobbet...' Va glad för att du har vänner ffs!! xP

Annars har ja inte gjort så mkt mer...hälsat på Emelie! Å kört bil och lyssnat på Finntroll! :) Gjort ingenting...och...ätit kaka!....

Så snart ska man dra iväg å fika med några av de bästa!! Kommer bli awesome! Sen är det bara att äta midda med familjen! (-en bror :/) och klä upp sig! :D Katt vart de! Men...jag glömde mitt midjebälte i s-vall!! BUHU! :(


HA DE UNDERBART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0