Panik!

Tisdag morgon... de hade jag glömt! När jag vaknade imorse var jag till 100% säker på att det var måndag, men icke! Så klockan halv elva, ringde det på min dörr... Jag: PANIK!! Vem kan de vara?? De är ju månda??! :O

Men efter att ja snabbt fick på mig min morgonrock drog ja upp dörrn och där stod två killar och skulle kolla vattnet, då slog det mig: Energikollen...det är tisda! xD
Men dom var faktiskt jätte snälla, även om ja tror att dom tyckte att det var jätte kul att se en helt ofixad Erika stå där och berätta om att hon trodde det var månda ;) Jaw jaw... that's life dom gick rätt snabbt.. och jag kunde fortsätta med en av mina favoritsysslor: Sitta framför datan! ;D

Mitt schema för dagen:
13:15-15:00 Introduktion i ny kurs
16:30-17:30 Träning
18:00 Handla

Inte så komplicerat va? ;) Tror btw.. att det blir stekta tacobröds-mackor till midda! :D Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0