Sorry! ^^

Haha! Har blivit lite dåligt bloggande kanske?
Men tro det eller ej... men jag har ett liv! x)
Haha! Nää.. men jag har gjort massa saker... och det känns bäst om man sparar datan tills kvällen faktiskt. Jag mår bäst av det iaf... men det lär nog inte hända alla dagar ändå. x)

Idag har jag: Diskat, tvättat, städat och pluggat! :D Känner mig faktiskt riktigt duktig och VÄRD min datatid! :D
Ni vet... när man känner sig... liksom.. nöjd...och värd att spendera kvällen framför tvn/datan.
Japp! Då mår jag som bäst iaf! :)

Just nu lyssnar jag på Cat Stevens...och känner en liten gnutta hemlängtan... men den killen får mig att må riktigt bra.. hans musik påminner mig väldigt mycket om min kära mor som lyssnar på honom. :)

Annars har jag faktiskt aldrig haft hemlängtan...medans jag har bott här.. :) Känns riktigt bra! :) Å...egentligen har jag väl inte hemlängtan nu heller... Men det påminner så mkt om en härlig sommardag hemma..så...aa..okej då.. lite hemlängtad då! ;)






Imorrn blir de plugg...in english! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0