TORSDAG!

Underbart! Äntligen!... om 3 timmar sitter jag på en buss på väg hem! :D

Men dagen har varit olidligt lång... har varit på skolan från 9 till tre... fy tusan... å lyssnat på massa redovisningar.. visst var det lite intressant.. men inte i 6 timmar!

Men min grupps redovisning gick jätte bra! Vi hade konstruerat ett bolag som hette Norrbo AB! Vi hyrde ut trivsamma och miljövänliga företagslokaler och privatbostäder! :)
Efter alla dessa redovisningar.. for jag å köpte en bok till nästa kurs som börjar på tisda...försökte även hitta nå katt öron.. men blev inte nöjd alls... så ska försöka fixa de när ja e hemma! :)

Men jag for även å köpte en söt blomma till mina kära föräldrar, bara för att liksom! :)

De syns inte så bra kanske... men den är jätte söt och jätte liten! :)

Nej! NU ska ja fortsätta packa... å ta mig iväg! :D Ha det underbart!







Bara för att:
Smeknamn: Ewreka? Evreka? Erikatt? Erika-katt?.. Men egentligen har jag inget! xP
Låt som när du är ledsen, sörjer till? 4 in the morning - Gwen Stefani, Everybody hurts - R.E.M
Beroende av: Nada...:)
Vem behöver du mest just nu: Min familj och vänner i ström! :)
Vad tror folk om dig? Oj...eeh... I donno? Vad tror ni om mig? :O
Stämmer det? ???
Vad får du oftast komplimanger för? Att ja e trevligt, glad...:)
Brukar du skratta för dig själv? Klart jag gör! Ja bor själv i en lgh! Lite galen blir man ju! ^^
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Packar du, skicka ett sms när du sitter på bussen välkommen hem (ett äkta pappa sms! Inga smileys...inga utropstecken...ingenting! :P)
Var bor du? S-vall! :)
Trivs du där: Oui oui! :)
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit å cider! Dock inte blandat tsm! :P
Brukar du bli för full: Jaao..händer väl! :P
Vad har du för mobil operatör: Telia! ;) ((Ey! 5000 gratis sms i månan jue! :P))
Är du allergisk i mot något: Icke! Så vill ni bju på midda.. e de lugnt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blomma. =)



2010-11-04 @ 18:32:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: anna

sv: jag tror att jag gick in på nån annans blogg och så hade du kommenterat :)

2010-11-06 @ 11:28:09
URL: http://annaojendal.blogg.se/
Postat av: anna

sv: jaaoo

2010-11-06 @ 11:51:25
URL: http://annaojendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0