Vinkväll!

Igår var jag på vinkväll med massa trevliga människor! :D



Jag drack:


Det var riktigt gott! :D Å vi dog av skratt några gånger oxå... om det var vinet eller youtube..låter jag va osagt..:P


Massa ost å kex! :D Om ni inte har smakat dom än... så måste ni prova sourcream and onion TUC-kexen! AS GODA! Måste vara ett utmärkt utbyte från chips iaf! :D

En mkt trevlig kväll! :)



Idag var jag inte bakis...vilket var ett STORT PLUS! :D
Annars vaknade jag typ tolv och gjorde inget vettigt förnst två... känns lite sådär.. men..aa.. sånt får man leva med...
Men men... Nu snart ska jag dra över till Mich å se på film! :D


Btw... så har jag ett sånt där i-landsproblem... ska man döpa ett album i facebook till Sundsvall, lr ska man ha ett album för varje händelse? lr... ett för party å ett för sundsvall?...Ehh... aa.. meningslöst problem men ändå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0