27/4

Woho! Bra uppdatering här ser jag! x)

Nu är jag tillbaka i Sundsvall efter en helt okej helg i Ström. Dock längtade jag tillbaka hit ganska mycket. Men men.. just nu är jag tok trött och linserna kliar bara... så jag tänker dumpa ner mig i sängen snart :)

Men asså jag förstår mig fortfarande inte på vissa killar!! Seriöst! Är det en myt med snälla killar?? För jag hittar dom verkligen inte! :P


Annars har jag en deadline imorrn...en mittrapport som just nu är på 4 sidor ska in! :S Jobbigt värre.. men de känns rätt bra... tror jag :P Å annars är jag riktigt sugen på att gå med i styrelsen för MINK, men vad det är får ni veta en annan dag. ;)


GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Bälla

Såklart det finns snälla killar, dom finns överallt :D

2011-04-28 @ 13:57:06
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0