Bättre dag för dag!

Idag känns det mkt bättre!! Tror jag fick en stor släng av hemlängtan igår... men men nu har jag vant mig vid tanken att vara här i Ström.. så denna dag känns mkt bättre :)

Började dagen med att göra situps och gå en bra sväng! Kändes bra :)
En sak jag aldrig har förstått mig på dock.. är när folk säger att det är "skönt" att träna???! WHAAT?? Hur satan kan de va "skönt" att träna??
Jag kan hålla med om att det kan va rätt nice... med frisk luft å att man mår bra efteråt.. å att det är härligt att duscha efteråt å så... men att det skulle va "skönt" att träna?? NÄEE! Skulle inte tro de va! ;)

Kära mellanbrodern kom hem idag oxå! :D :D

Men men... dagens planer är att åka te BackI! "Sitt i backi bussn å käka müms müms" är ju ett uttryck vi har här uppe.. hehe... lite kul är väl att jag åt mums mums igår! Tihi! :D Oj.. vad jag skriver intressanta saker nu känner jag :P



Skit samma! Ha en härlig påsk! ;) xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0