Dagarna på dagarna

För någon dag sen fick jag sms av den mest oväntade personen jag (nästan) kan komma tänka på...
Så himla weird! Men men.. alltid kul att nån tänker på mig iaf :)


Men men... de senaste dagarna har jag börjat göra nått jag aldrig har gjort förut! Powerwalking! På morgon! Jag å några tappra tjejer har skapat en liten träningsgrupp! Så i tre dagar nu har jag gått upp typ halv sju för att hinna gå en timma och göra 5x25 situps innan frukost! Enligt brorsan så om man kombinerar detta med lite andra grejer så får man ett GARANTERAT RESULTAT! ;) Så de hoppas jag på! :D


Dock gillar inte mina fötter detta speciellt mkt..:P..  Dom är typ DÖD! Så ser ni någon som typ haltar runt..så är det säkert jag ;)

Om ni ville veta så sitter jag i detta nu på tåget hem! :D Dock saknar jag mina sötisar i S-vall! Det var toppen väder igår och jag hann träffa Fridis innan hon for, provade baggy jeans (varav två jag fick! Världens tack till Sophia!
Ett av dessa var dock lite för små.. men om jag nu powerwalkar så kanske jag kan ha dom snart ^^) sen gick jag å Annie ut å gick! Vi gick tills vi inte visste vart vi va! x) De sluta med att vi hade gått förbi hela stan utan att veta om det! ^^


Bjuder på en bild från tåget! :)

Så nu är det bara 3 ½ timma kvar tills jag är hemma ^^ TJOHO!


GLAD PÅSK på er allaaaa!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0