Hemma!! :D

YEY! Äntligen hemma! Känns otroligt awesome! :D
Dock var det en ytterst jobbig resa...:S.. tåg..buss... å blää... YUK! Men men... here I am! :D

Gårdagen var toppen! Fick smaka många goda drinkar! Pinacolada var absolut den godaste :D Så vi hade toppen kul med andra ord! :)


Dock har min kropp börjat sagt ifrån med hur jag lever... eller hur jag äter rättare sagt. Man borde ju liksom äta var tredje timme och riktiga mål liksom... dock kan man säga att jag har fuskat...ganska rejält.. därför var det så himla skönt att komma hem oxå. Inte för att bli serverad! Men för att hitta motivationen, för jag saknar den...
Jag som var så orolig ett tag att jag hade gått upp massor i vikt... åsså visar det sig att jag har gått ner?? Hel skumt! Dock var det absolut inte på ett rekomenderat sätt... så då mår jag hellre bra genom att äta bra!

Så nu fick ni veta det oxå...^^ Ni ska se att jag kmr äta massor nu när man är hemma! Så då lär ja gå upp igen..^^ Skummigt... men men!

Den här dagen har varit riktigt slapp.. men välbehövd! Så imorrn är det nya tag! ^^

SYNS SES HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0